لیپوماتیک شکم و پهلو و مزایای آن

>> لیپوماتیک شکم و پهلو

شکم و پهلو، جزو بخش هایی هستند که افراد زیادی اقدام به لیپوماتیک برای این دو اندام مهم می کنند. برای اینکه چربی های موضعی شکم و پهلو از بین بروند، از تکنیک های خاصی برای لیپوماتیک این دو استفاده می شود.   لیپوماتیک شکم و پهلو  قبل از لیپوماتیک برای شکم و پهلو، باید تمام فاکتورها را در نظر بگیرید و بدانید که هر فردی نتایج خاصی از لیپوماتیک شکم و پهلو می گیرد. اگر با رعایت رژیم غذایی و ورزش های منظم نتوانستید از چربی های دور کمر و شکمتان خلاص بشوید، لیپوساکشن شکم و پهلو می تواند گرینه مناسبی برای شما باشد.

>> لیپوماتیک شکم

لیپوماتیک با لوله کانولا انجام می شود و متخصص به آرامی در برشی که در ناحیه شکم زده است، کانولا را وارد شکم می کند. سیستم هوشمند لیپوماتیک با چرخش ها و لرزش های فوق العاده خود، سلول های چربی ناحیه شکم را در هم می شکند و همزمان آنها را به بیرون از شکم هدایت می کند.   لیپوماتیک شکم و پهلو  لیپوماتیک با کاهش سلول های چربی در بین بافت های مختلف شکم می تواند شکم را دوباره از نو طراحی کند و شکمی زیبا و تخت را برای بیمار بوجود بیاورد. لیپوماتیک شکم فرآیند بدون دردی است. شکم، بخش بسیار حساسی است که به دو روش میتوان از لیپوماتیک برای کاهش چربی های این بخش استفاده کرد؛ اول اینکه لیپوماتیک بخش های بالایی و پایینی شکم ممکن است با هم انجام بشود. دوم اینکه اگر لیپوماتیک فقط در بخش پایینی شکم انجام بشود، پوست قسمت بالایی شکم شل می ماند و در طول زمان شل تر و افتاده تر هم می شود.

>> تکنیک های لیپوماتیک برای شکم

1- لیپوماتیک بخش مرکزی شکم که فقط شکم را در بر می گیرد

در این تکنیک، سلول های چربی در کل ناحیه شکم با کمک لیپوماتیک تجزیه می شوند. متخصص، ناحیه شکم را به 4 بخش تقسیم می کند؛ لیپوماتیک باید در هر یک از این 4 بخش انجام بشود و اکر فقط در یک بخش از شکم لیپوماتیک انجام بشود، سه بخش دیگر بعد از چند وقت متورم می شوند و شکم برآمده نشان می دهد. در یک جلسه لیپوماتیک، تمام این 4 بخش از شکم از سلول های چربی پاکسازی می شوند و در نتیجه بعد از لیپوماتیک هم پوست شکم سفت تر و زیباتر به نظر می رسد.

>> مزایای لیپوماتیک بخش مرکزی شکم

  1. با لیپوماتیک بخش مرکزی شکم، می توان به تمام زاوایای شکم دسترسی پیدا کرد و سلول های چربی را در تمام بخش های شکم به صورت یکدست تجزیه کرد
  2. در بیمارانی که پوست آنها از نظر قابلیت ارتجاعی بسیار ضعیف است، از تکنیک های متفاوت و پیشرفته تری در حین لیپوماتیک استفاده می شود تا به حفظ قابلیت ارتجاعی پوست آنها کمک زیادی بشود
  3. لوله کانولا کاملا موازی با سطح پوست وارد شکم می شود و از ایجاد گودی بر روی شکم یا آسیب ناخواسته به بافت های اطراف جلوگیری می کند.

2- لیپوماتیک اطراف شکم که شامل شکم، پهلو و کمر می شود

در بیمارانی که در اطراف کمر خود چربی های موضعی دارند، تکنیک لیپوماتیک اطراف شکم بسیار مفید است. اگر در این دسته از بیماران فقط تکنیک بخش مرکزی شکم انجام بشود، نتایج خوبی را به دنبال نخواهد داشت. در این تکنیک، سلول های چربی شکم، پهلو و کمر در طی یک جلسه از بدن بیمار خارج می شوند.

>> لیپوماتیک پهلو

چربی های موضعی پهلو در بدن ن و مردان دیده می شود و بیشتر کاندیدهای لیپوماتیک برای پهلو را مردان تشکیل می دهند. چربی های پهلو هم از آن دسته چربی هایی هستند که تنها با رعایت رژیم غذایی و ورزش از بین نمی روند و علاوه بر این با گذشت زمان، تجمع سلول های چربی در پهلوها هم روز به روز افزایش می یابد. با لیپوماتیک می توان به پهلوهای باریک و سفتی رسید.

>> تکنیک لیپوماتیک پهلو و فواید آن

پهلو، بخشی از بدن است که بین دنده و باسن قرار دارد. این بخش، مستعد تجمع چربی های موضعی است. در بعضی از موارد تجمع چربی های وضعی در این بخش باعث افزایش وزن فرد هم می شود. در مواردی که تجمع لیپوماتیک برای پهلو به خاطر عوامل وراثتی و ژنتیک باشد، به سختی می توان به طور همیشگی از شر این چربی ها خلاص شد. خوشبختانه، پهلوها خصوصیات متعددی دارند که آنها را در برابر تکنیک های لیپوماتیک بسیار پاسخگو می کند و به تکنیک های لیپوماتیک واکنش خوبی نشان می دهند. استخراج ماهرانه چربی ها از پهلوها، نتایج رضایت بخشی را برای بیمار به دنبال دارد و علاوه بر آن، پوست پهلوها هم قابلیت ارتجاعی خوبی دارد و بعد از لیپوماتیک سفت تر هم می تواند بشود.

>> فواید لیپوماتیک پهلو

  1. پهلوها را دوباره طراحی می کند و باعث هماهنگی و تناسب بیشتر اعضای مختلف بدن می شود
  2. فییزیک ظاهری پهلوها دچار تغییرات زیادی می شوند
  3. پهلوها بر سایز لباس تاثیر می گذارند و بعد از لیپوماتیک 1 الی 2 سایز کم میکنید
  4. لیپوماتیک پهلو به ریکاوری نسبتا کوتاهی نیاز دارد
  5. روش بی خطری است که فقط با بی حسی موضعی انجام میشود

>> عوارض و اثرات جانبی لیپوماتیک شکم و پهلو

اثرات جانبی لیپوماتیک برای شکم و پهلو را می توان با انتخاب متخصص کاربلد و با تجربه، آمادگی کامل برای لیپوماتیک و ریکاوری سریع بعد از لیپوماتیک کاهش داد. بعد از لیپوماتیک شکم و پهلو، بیمار حتما باید از گن استفاده کند و از انجام فعالیت های سخت فیزیکی خودداری کند.

  1. یکی از اثرات جانبی بعد از لیپوماتیک برای پهلو، احتمال ایجاد ه خون در شکم و پهلوها است. البته این عارضه به ندرت در بین بیماران رخ می دهد.
  2. احساس کرختی و بی حسی در ناحیه شکم و پلو که در بعضی از بیماران تا یک سال هم اثرات بی حسی ادامه می یابد.
  3. در صورت بروز عفونت، می توان با تجویز داروهای آنتی بیوتیک و خارج کرن مایعات باقی مانده از بدن به بهبود وضعیت بیمار کمک زیادی کرد. عفونت نشانه های زیادی دارد مثل تب بالا.
  4. اگر دوره ریکاوری طولانی بشود و پوست و بافت های آسیب دیده بیمار هم دیرتر ترمیم بشوند، احتمال ایجاد اسکار هم هست
  5. در صورتی که بیمار در دوره ریکاوری لیپوماتیک سیگار هم بکشد، رسیک بروز مشکلات افزایش می یابد و همچنین دوره ریکاوری هم طولانی تر می شود.
شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک شکم و پهلو م نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.   

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com     

کلینیک پوست و مو رز لیپوماتیک ,پهلو ,چربی ,پوست ,انجام ,تکنیک ,لیپوماتیک برای ,لیپوماتیک پهلو ,اثرات جانبی ,دوره ریکاوری ,انجام بشود، ,اثرات جانبی لیپوماتیک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پاوردرس پروژه های آماده میکس و مونتاژ فیلم و گرافیک hamnafas19 ابزارهای طراحی سایت رابینز آشنایی با هنرهای اصیل ایرانی zirnevis فایل انلاین دانلود آهنگ جديد راديو جوان