آموزش طراحی سایت با وردپرس در  ۲ ساعت!

اگر کمی در سطح وب جستجو کرده باشید، حتما به مطالبی در رابطه با آموزش طراحی سایت با وردپرس برخورد کرده اید، یکی از دلایلی که باعث شد تا این مقاله را بنویسم، این بود که در سطح اینترنت اطلاعات درستی در رابطه با وردپرس منتشر نشده است، به همین خاطر مقاله ای با ویدئوهای متعدد در رابطه با آموزش طراحی سایت با وردپرس منتشر کردم تا مفاهیم اولیه به راحتی برایتان جا بیفتد، ابتدا شما برای آموزش ساخت سایت گاهی با وردپرس باید با ماهیت این نوع cms  آشنا شوید، پس به شما همراهان سایت طراحی مدرن پیشنهاد می کنم که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود، تا پایان این مقاله، با ما همراه باشید.

وردپرس چیست؟

وردپرس که به آن cms  می گویند، مخفف سه کلمه ی  content management system می باشد، شما با استفاده از وردپرس می توانید به راحتی وب سایت خود را مدیریت کنید و صفحات مختلف سایت خود را آنگونه که می خواهید ویرایش کنید.  وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاملا رایگان است که برای اضافه کردن عکس، نوشته، ویدئو بر روی سایت به کار می رود.

چرا هر وب مستری باید آموزش طراحی سایت با وردپرس را مهمترین هدف خود قرار دهد؟

زیرا نحوه ساخت و پیاده سازی یک سایت به قدری ساده است که هر کسی به راحتی می تواند از عهده یطراحی سایت با وردپرس برآید، پنل کاربری ساده و رابطه کاربری خوب این cms باعث شده است، تا خودش را تا حد زیادی از  cms های رایگان دیگر جدا کند و موضوع مهم دیگر، این است که این سی ام اس با php برنامه نویسی شده است و هر امکانی که بخواهید به آن اضافه کنید، تمام کدهای آن از قبل، توسط افراد دیگر نوشته شده است، زیرا وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان است.

 

رابطه کاربری ساده و دوست داشتنی وردپرس

مهمترین دلیل محبوبیت وردپرس، رابطه کاربری بسیار ساده و در عین حال، کاربردی است که در اختیار کاربران خودش قرار می دهد، سیستم مدیریت محتوای وردپرس به صورت واکنش گرا برنامه نویسی شده است، به گونه ای که شما می توانید، آن را در دستگاه های مختلف( لپ تاپ، تبلت و موبایل ) به خوبی مشاهده کنید.

آموزش رایگان طراحی قالب با وردپرس

اگر بتوانید به مدت تنها دو هفته خیلی خوب خودتان را با وردپرس درگیر کنید، بعد از مدتی می توانید هر نوع وب سایتی ( گاهی، شرکتی و خبری ) را برای خودتان ایجاد کنید و از آن کسب درآمد کنید، البته اگر بخواهید یک وب سایتی را با امکانات پیچیده طراحی کنید، قطعا با وردپرس امکان پذیر نیست، اما اگر طراحی سایت خود را به برنامه نویسان ماهر بسپارید، آنها می توانند طراحی پیچیده ی قالب شما را بر روی وردپرس پیاده سازی کنند.


طراحی مدرن وردپرس ,سایت ,طراحی ,آموزش ,رابطه ,ساده ,طراحی سایت ,آموزش طراحی ,رابطه کاربری ,مدیریت محتوای ,سیستم مدیریت ,سیستم مدیریت محتوای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی خرید اینترنتی بازاریاب فضای مجازی هر چی که بخوای αηgєℓ тαℓк لیان دانلود شاپلود | فروشگاه اینترنتی دانلود فایل پایگاه اطلاع رسانی رسمی مهندس بهمن شریفی مرکز آموزش مجازی رایتک